معرفی وبلاگ
ما زنان منطقه 17 تهران همه فدایی رهبرمان امام خامنه ای هستیم ان شالله
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 222203
تعداد نوشته ها : 122
تعداد نظرات : 10
Rss
طراح قالب
GraphistThem267

 


دشمنيبا اهل بيت عليهم السلام از زشت ترين و احمقانه ترين اعمالي است كه اين بشر دو پا مي تواند به آن دست زده باشد، دشمني با ايشان يعني فرياد اينكه من دشمن خدايم، من دشمن رسول او هستم، من دشمن هدايت و سعادت جامعه بشري هستم ...و فرياد اينكه كه من خود شيطان رانده شده هستم.

وقتيمي خواهند براي من و تو جوك بگويند، مي گويند يك روز ”‌‌ غضنفر ”‌‌ ! در صورتي غضنفر يعني ”‌‌ شير، مرد با صلابت و قوي ”‌‌ …و از قضا يكي از القاب حضرت علي عليه السلام است

در كتاب كاشف الحق ازامام صادق (عليه السلام) روايت شده كه حضرت رسول اكرم به حضرت علي (عليه السلام) فرمودند: يا علي! تو مظلومي بعد از من! هر كه با تو جنگ كند، با من جنگ كرده و هر كه با من جنگ كند، با خدا جنگيده است و هر كه از تو دوري كند، از من دوري كرده و هر كه از من دوري كند، از خداي دوري كرده است. (اكمال الدين/ ج 1 / ص 27) 

پيامبر خدا صلي الله عليه و آله فرمود:

«وَ الَّذي نَفسي بِيَدِهِ، لا يُبغِضُنا أهلَ‏ البَيتِ أحَدٌ إلاّ أدخَلَهُ اللّه‏لنّارَ »؛ سوگند به آن كه جانم در دست اوست، هيچ كس ما اهل بيت را دشمن ندارد، مگر اين كه خداوند او را به دوزخ برد. (الدرّ المنثور: ج7، ص349 )

خداوند متعال در قرآن كريم به صراحت بيان مي كند كه اگر از خدا و رسولش اطاعت نكنيد لابد شما كافريد:

«قُلْأَطِيعُواْ اللّهَ وَالرَّسُولَ فإِن تَوَلَّوْاْ فَإِنَّ اللّهَ لاَ يُحِبُّ الْكَافِرِينَ»؛ بگو: «خدا و پيامبرش را اطاعت كنيد.» پس اگر روي گردان شدند، قطعاً خداوند كافران را دوست ندارد. (آل عمران، آيه 32)

امامحسن مجتبي عليه‏السلام در اين رابطه خطاب به معاوية بن خديج فرمود: «لمعاوية بن خديج: يا معاوية اياك و بغضنا فان رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم قال: لا يبغضنا و لا يحسدنا أحد الا زيد عن الحوض يوم القيامة بسياط من نار.» (احقاق الحق، ج 24، ص420 الي 422. به نقل از مطلع البدور و مجمع البحور للعلامة شهاب الدين اليماني، ج 1، ص 10)

امام حسن عليه‏السلام: (خطاب به معاوية بن خديج فرمود: اي معاويه! از دشمني با ما بپرهيز، زيرا همانا رسول خدا «كه درود و سلام خدا بر او و بر خاندانش باد» فرمود: كسي با ما دشمني نمي‏كند و بر ما حسد نمي‏ورزد جز آن كه در روز قيامت با شلاق آتشين از حوض كوثر رانده خواهد شد.) 

متأسفانه اين به افراطيون و وهابي ها اين گمراه ترين خلايق و پست تر از حيوانات نه تنها در طول حيات طيبه اهل بيت عليهم السلام ايشان را در تنگنا قرار داده و با كينه هاي از سر جهالت و پست فطرتي بدترين جنايت ها را در حق ايشان روا داشتند كه بعد از شهادت ايشان به آرامگاه هاي مطهر ايشان هم رحم نكردند، هشتم شوال يادآور يكي از دردناكترين و وحشيانه ترين اعمال وهابيون پست فطرتو سفاك است كه تا ابد دل زمين و آسمان خدا از آن گرفته است، و علاقمندان وعاشقان اهل بيت عليهم السلام آزرده دل و خونين جگر اين واقعه اند و لعن و نفرينشان بر دشمنان اهل بيت عليهم السلام تا ابد جاريست و دير نباشد كه اينان سزاي اعمال خود را ببينند.                    

          هر شيفته‌اي كه دل به مدينه روانه مي‌كند                  بر غربت قبرستان بقيع ناله مي‌كند



دسته ها :
سه شنبه 1393/5/14 11:18
X