معرفی وبلاگ
ما زنان منطقه 17 تهران همه فدایی رهبرمان امام خامنه ای هستیم ان شالله
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 222450
تعداد نوشته ها : 122
تعداد نظرات : 10
Rss
طراح قالب
GraphistThem267


شبكه خبري الجزيره قطر سخنان حضرت آيت الله سيد علي خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب را در نماز عيد سعيد فطر به صورت مستقيم پخش كرد.

اين شبكه سخنان امام خامنه‌اي را به نقل از شبكه خبري العالم پخش مي‌كرد.

مقام معظم رهبري در سخنان خود با اشاره به جنايات رژيم صهيونيستي در حق مردم فلسطين تاكيد كردند كه امروز قضيه‌ي اول جهان اسلام و شايد دنياي انسانيت مسئله‌ي غزه است.

حضرت آيت الله خامنه‌اي افزودند: سگ هاري و گرگ درنده‌اي به انسان‌هاي مظلوم حمله كرده است؛ بشريت بايد به اين واكنش نشان دهد.

ايشان با اشاره به سخنان حاميان رژيم صهيونيستي در مورد خلع سلاح مقاومت فلسطن فرمودند: برخلاف گفته آنان كه حماس و جهاد را بايد خلع سلاح كنيم، همه دنيا و به‌خصوص دنياي اسلام موظفند هرچه مي‌توانند به تجهيز ملت فلسطينكمك كنند.

خبرگزاري رويترز نوشت: رهبر معظم ايران در سخنراني پس از نماز عيد فطر اسرائيل را به دليل حمله به نوار غزه«سگ هار» خواند و از همه مسلمانان خواست تا مردم فلسطين را براي مقابله با اين نسل كشي تجهيز كنند.

در اين سخنراني رهبر ايران از تلاش هاي آمريكا و كشورهاي اروپايي براي محدود كردن قابليت نظامي مبارزان فلسطيني انتقاد كرد.

رهبر معظم انقلاب ايران افزود: اين سگ هار، اين گرگ وحشي به مردم بي گناه حمله ور شد و بشريت بايد واكنشي به آن نشان دهد. اين يك نسل كشي است، يك فاجعه تاريخي است.

رويترز به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامي افزود: مردم بي گناه در معرض حملات شبانه روزي هستند و با حداقل امكاناتي كه در اختيار دارند از خود دفاع مي كنند، و اكنون آمريكايي ها و اروپايي ها مي خواهند آنها را از همينامكانات نيز محروم كنند... تا دشمن صهيونيست هر زمان كه اراده كرد بتواند فلسطين را در هم بكوبد و فلسطيني ها نيز امكان دفاع نداشته باشند.

رهبر انقلاب ايران ادامه داد: تا همين جاي كار هم دشمن متجاوز مانند سگ از كاري كه كرده پشيمان شده است و بدنبال آتش بس است.

حضرت آيت الله خامنه اي در پايان خطبه ها تأكيد كردند: بر خلاف نظر و تلاش حاميان رژيم كودك كش صهيونيست، همه دنيا از جمله دنياي اسلام موظف است هر چه مي تواند به تجهيز ملت فلسطين كمك كند.

پايگاه خبري العهد لبنان در صفحه اصلي خود سخنان رهبري را به طور كامل منتشر و به نقل از ايشان اعلام كرد كه ملت فلسطين با پايداري خود توانست دشمن اسرائيلي را مغلوب كند.

شبكه الميادين نيز در حين پخش خطبه هاي نماز عيد فطر به طور مستقيم سخنان رهبري را پوشش داد و نكات مهم فرمايشات ايشان را به صورت اخبار فوري در سايت خود قرار داد. الميادين اين موضوع را تيتر كرد كه هر كشور و سازمان بين المللي حامي رژيم صهيونيستي شريك جنايات اين رژيم محسوب مي شود.

زير نويس فوري سخنان رهبري تا ساعاتي پس از پايان نماز و خطبه هاي عيد فطر بر روي سايت شبكه الميادين ادامه داشت.

المنار لبنان نيز خطبه هاي رهبري را خبر نخست خود قرار داد و با اين تيتر به نقل از ايشان نوشت: "رژيم صهيونيستي مرتكب نسل كشي و يك فاجعه تاريخي است."

خبرگزاري سما فلسطين نيز در اخبار صفحه اصلي خود به انتشار فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران پرداخت و بحث نسل كشي رژيم صهيونيستي در نوارغزه را تيتر كرد. در تيتر دوم نيز نوشت رژيم صهيونيستي گرگ درنده اي است كه به افراد بيگناه حمله مي كند.

روزنامه انگليسي اينديپندنت با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران به پوشش اظهارات ايشان با تيتري تحت عنوان "لزوم حمايت از مردم غزه" پرداخت.

اليوم السابع نيز در خبري ضمن پوشش فرمايشات رهبري، بحث نسل كشي توسط رژيم صهيونيستي را تيتر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران قرار داد.

بي.بي.سي نيز به انتشار سخنان رهبري پرداخت و انتقاد از رژيم صهيونيستي را تيتر كرد.

روسيا اليوم نيز درخواست رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران براي تجهيز تسليحاتي ملت فلسطين را به عنوان تيتر خود برگزيد.

العربيه نيز فرمايشات رهبري را در قسمت اخبار ايران منتشر كرد و نسل كشي رژيم صهيونيستي در جنگ غزه را تيتر خود قرار داد.

روزنامه الحيات چاپ لندن نيز در بخش اخبار عادي خود و با تيتر "رژيم صهيونيستي همچون گرگ درنده اي افراد بيگناه در غزه را مي كشد" به انعكاس فرمايشات رهبري پرداخت.

نيويورك تايمز نيز در خبري اعلام كرد كه نماز عيد سعيد فطر در ايران به امامت آيت الله خامنه اي برگزار شد و ايشان در خطبه هاي نماز به انتقاد از رژيم صهيونيستي پرداختند.

دسته ها :
سه شنبه 1393/5/7 18:10
X